Studiejob//praktik//projekt

Shared A/S søger indkøber med analytiske evner og flair for tal

Shared er et fælles serviceselskab for en række østjyske forsyningsselskaber. Shared er stiftet i 2014 og skal foretage og optimere indkøb for over ½ mia. kroner om året.

I denne stilling skal du arbejde med implementering og drift af vores e-handelsløsning. Sammen med den øvrige del af Shared er du ansvarlig for at understøtte udviklingen af effektive og professionelle indkøb igennem samhandelsaftaler og leverandøropfølgning. Du skal derfor også foretage compliance- og indkøbsanalyser ved hjælp af e-handelsløsningen og analysesystemer. 

Hovedopgaver i Shared 
Indkøbsteamet har ansvaret for professionalisering af indkøb for de forsyningsvirksomheder, der ejer Shared. 
Vi gennemfører udbud og sikrer den bedste kombination af pris, kvalitet, service og øvrige vilkår i tæt samarbejde med vores brugere og samarbejdspartnere, såvel internt som eksternt. 

Dine ansvarsområder og arbejdsopgaver 
Shared vil i løbet af 2017 implementere både et e-handelssystem og et kontraktstyringssystem. De skal medvirke til, at skabe et overblik over de indgåede aftaler, og at aftalerne bliver brugt. Du vil blive ansvarlig for at implementere systemerne i organisationen, og du vil efterfølgende have ansvaret for administration og drift af dem. 

En af dine vigtigste arbejdsopgaver er at strukturere indkøbsaftalerne og professionalisere de administrative opgaver i forbindelse med indkøbsaftaler, kontrakter og opfølgning til leverandører. 

Du skal være med til at sikre, at brugerne kender til de indgåede aftaler.  Du skal derfor være god til at kommunikere og skal kunne undervise de decentrale indkøbere i brugen af e-handel. Det er vigtigt, at du er imødekommende og serviceminded, da du får kontakt med mange forskellige medarbejdere.

Du skal også være med til at gennemføre markedsundersøgelser og analyser af vores køb og indgåede aftaler. Det skal du gøre ved hjælp af blandt andet e-handelsløsningen, hvor du også skal følge op på vores indgåede aftaler.

Dine primære opgaver omfatter således:  

  • Support og drift af e-handelsløsningen 
  • Kontraktstyring 
  • Leverandøropfølgninger 
  • Prissammenligninger og markedsundersøgelser 
  • Bearbejde, analysere og dokumentere data i Excel  
  • Indkøbsanalyser ved hjælp af analysesystem 
  • Administrative opgaver for Shareds udbudskonsulenter 
  • Drift af Shareds hjemmeside

Du skal være med til at sikre, at aftaleporteføljen på varer og tjenesteydelser til enhver tid er operationel og optimal i forhold til forsyningsselskabernes behov. Du vil have mange forskellige roller, og være klar til at få nye udfordringer.

Kvalifikationer 
Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelse og har erfaring med indkøb fra en lignende stilling. Du skal have flair for tal og kunne forholde dig kritisk til indkøbsmæssige analyser.

Du har gode samarbejdsevner, kan lide at blive udfordret og har lyst til at lære nyt. Du har disse kvalifikationer: 

  • Du kan arbejde selvstændig og struktureret 
  • Du har sans for detaljer 
  • Du har interesse for indkøb og effektiviseringer 
  • Du har analytiske evner og naturligt flair for tal 

Du opnår tværfaglige og helhedsorienterede resultater og kan begå dig i en organisation med mange forskellige interessenter. Du kommunikerer klart og tydeligt, er god til at skabe relationer og kan omgås mange forskellige typer mennesker. 
Du har en stærk personlighed, personlig udstråling og du kan navigere i forskellige forretningskulturer. 

Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende, analytisk og udfordrende administrativ stilling, der giver store muligheder for at gøre en forskel i et dynamisk, uhøjtideligt og levende miljø. Du får god faglig og personlig sparring fra kompetente kolleger og rig mulighed for at udvikle dig både personligt og fagligt. Arbejdstiderne er fleksible, og du bliver en del af en lille enhed med en humoristisk, positiv og inspirerende omgangstone. 
 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Therese Bonney på tlf. 8947 1400, eller mail tbo@shared.dk.

Ansøgningsfrist 
Lyder det som noget for dig, så send en ansøgning med relevante papirer. I ansøgningen skal det fremgå, hvad du med din baggrund kan bidrage med i forhold til jobbet. Vi modtager udelukkende ansøgninger elektronisk via linket nederst i annoncen. Vi holder ansættelsessamtaler efterhånden som relevante ansøgninger modtages. Ansættelsesdato vil være den 1. august 2017 eller snarest herefter.

Syddjurs Spildevand A/S, Favrskov Forsyning A/S, Morsø Forsyning A/S og Aarhus Vand A/S er ejere af Shared A/S. Shared skal bidrage til økonomisk effektivisering og skabe merværdi for ejerne gennem rationel samdrift af opgaver og ydelser.

Søg stillingen

Tilbage
Studenterhus Aarhus · Nordre Ringgade 3 · 8000 Aarhus C · TLF: 86 18 30 21